GÜNLÜK: Yeni Çanta,Ayakkabı,Pantolon

Merhaba! Bugün mesafeli bir yazı olacak. Dün Primark sitesinden, bir şeyler satın aldım.Size bugün aldıklarımı anlatacağım size fikir verecek şeyler var.Sizlere şimdi bir kaç fotoğraf ekleyeceğim, tabi yazı olacaktır. Ben başlıyorum!






Ben şimdi bu ürünü ingiltere'den satın aldım Plecak marka gerçekten bilmiyordum, ama aldım gerçekten sevdim, Bu cilt ile açık kahverengi çok iyi uyumlu ve ben o yüzden aldım.




Ayakkabı (Roshe run low ) onlar hemen hemen aynı çünkü sahte Rosh run'ów olduğunu söyleyebilirim, ama sadece ' nike ' damgası yok . Tabanı pembe 'noktalar' yapıldı. Dün ben zaten onlara resimler yaptım ve onlar Rosh run'y rahat  ve çok iyi..



Bu gerçekten çok güzel ve ben bunu seçtim, klasik bir ayakkabı ve ben klasik ayakkabıları ve siyahı çok severim. Uygun tüm her şeyi rahat ve hepsi çok güzel.




Klasik hem de tamamen siyah bir ayakkabı. Hem 'hafif' , resimde de göründüğü gibi güzel bir ayakkabı

Ben gerçekten sevdim çünkü Skarpetki marka H&M sitesinde bulabilirsiniz, ben dantelli istedim. Ve her renginden aldım





Spodnie- siyah, leggins'y gibi yüksek belli, rahat, bir pantolon
Hepsi bu, siyah pantolon ve pembe ayakkabılar, diğer yazılarımda ekleyeceğim. Bütün ürünler Primark sitesinde alınmıştır.

Bir sonraki yazım'da görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın. Görüşmek üzere



0 Komentar untuk "GÜNLÜK: Yeni Çanta,Ayakkabı,Pantolon"

Back To Top