GÜNLÜK: Kullandığım Mükemmel Makyaj Malzemeleri




Herkese Selam! Bugün benim kullandığım günlük Makyaj Malzemeleri Markaları hakkında bilgi vereceğim. Tabii ki, tüm bu kozmetik ürünlerini her gün kullanmayın.Tüm bu kozmetik ürünlerini geçenlerde aldım ama zaten işe yarıyor ve her birini tavsiye ederim. Her cilt farklıdır, bu yüzden ürünün cildinize uygun almanızı öneririm.

astor

Yeni başlayanlar için marka olarak Astor bir primer kullanın. Ben bunu kesinlikle tavsiye ediyorum. Birçok şirket Rimmel türünü test ettik, ancak bu şirketlerin hiçbiri Astor gibi benim beklentilerini karşılamadı ! Vakıf, büyük bir kapsama sahiptir hafiftir ve yüzünde "maske" bırakmaz. Ayrıca, hidrasyon verir ve daha fazla saat için taze bir görünüm sağlamak nemlendirici baz içerir. Eğer kuru bir cilde sahipseniz bu, mükemmel yağlı cildinize kullanarak tavsiye ederim


katrica marka


İki eşitleyici sahiptir. Manhattan, brush- bir küçük kutu ve düzeltici olarak, Catrice yukarıda gördüğünüz gibi. Ben gizlemek için çok büyük katkısı olduğu için onları seviyorum. Doğru kapatıcı bulmak zor biraz ben bunu aldım ya çok koyu,Bunlar gerçekten harika. Ve oldukça uygun fiyata.




Ben Maybelline gelen mürekkepleri seviyorum! Bu mürekkep sadece olumsuz farkı çabuk kurur ve fırça çok hassas olmasıdır. Ayrıca, herhangi bir sakıncası olduğunu görmüyorum. Biraz uzatma sırasında İdeal kalınlaşır.








Ben kontur ve ayrıca güzel pürüzlendirilmesinde elmacık kemikleri vurgulamak ve cilt aydınlatmak istiyorum. Bence büyük ve doğal bir etki veriyor Brazer, ben çok memnunum. Yüzümde çok uzun zaman kalmıştır. 

Eğer sizlerde kullandığınız ürünler var ise yoruma yazabilirsiniz diğer yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın..

0 Komentar untuk "GÜNLÜK: Kullandığım Mükemmel Makyaj Malzemeleri"

Back To Top