GÜNLÜK: İdeal Kaş Nasıl Yapılır?




Bugün benim kaş ürünleri hakkında biraz size tanıtmak istiyorum. Ben 'dikkat' için değil denemek için nasıl kullanılacağı ve bu güzellik ürünleri nasıl size göstereceğim. Ben güzel ve bakımlı kaşları seviyorum. Ne yazık ki benim yoğun değil,ben istemiştim ama. Dolgun ve kalın görünmesi için, kaşları güzelleştirmek için.Bu nedenle, daha düzgün bakmak gerekir. :)

İlk tarak, kaşları başından itibaren düzenler ve onlara şekil verir. Kavrulmuş fırça bu bölümü maskara ve cımbız kullanın.Sonra koyu kahverengi kalem kullanın. Bir sonraki adım, bir kalem fırça ile kahverengi gölge uygulayın. Daha iyi etki için, daha fazla kaşlara koyu gölge vermek. Kaşlarınıza doğal etkiyi verecek şekilde uç her şey yine o, kahverengi boya kalemine bağlıdır taraklar, taraklar...
Benim tavsiyem:
  Son zamanlarda hint yağı mucizevi etkisi hakkında bir makale yazmak istedim çünkü makale azlığı oldu. Görünüşe göre kaşa uygulayarak. Kaş kıllar daha hızlı büyüme ve yoğunluk verirBelki hint yağı kullanabilir miyim? :)

Lütfen Yorum Atmayı Unutmayın.. Emeğe Saygı






0 Komentar untuk "GÜNLÜK: İdeal Kaş Nasıl Yapılır?"

Back To Top