GÜNLÜK: Evde Saç Bakımı Nasıl Yapılır?


Merhaba merhaba! Evde Saç bakımı ve kime sorsam hep bu ürünleri övüyorlar. İtiraf etmek gerekirse ben çok, çok yorgunum bugün bu yüzden yazılarımız kısa olabilir. Bugün Evde Saç Bakım Ürünleri hakkında bir şeyler anlatacağım.. ve başlayalım.



Yukarıdaki ürünümüz Hindistan cevizi yağı - Saçınızı yıkamadan 2 saat önce uygulayın. Saçı, yumuşak, kabarık, düzgün hale getiriyor. Fiyatı: yaklaşık 5 €. Türk Parası İle bu Fiyat : 16 TL


Şampuan Garnier marka bence çok güzel bir şampuan saça doğallığını katıyor -Benim saçım fırça gibiydi ve bunu kullandım. O zamandan beri benim saç fırça gibi olmadı onun için bu şampuanı örnek verebilirim.

Fırça - Saçın düşmesini önlüyor, ve daha kabarık ve çok iyi (düğüm olmadan) taranmış.



E Vitamini ile Yağ - çok iyi, (özellikle hasarlı kırık saçlar için önerilir). Saç yağ barındırmaz bu yüzden çok iyi bir ürün kullanmanızı öneririm.




Düzleştirici - bu yenileyici veya bu tür bir şeyin ürünü değildir, ama ben saçımı yıkadıktan sonra her zaman kullanırım.


Bir sonraki ürünlerde ve yazılarımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın..


0 Komentar untuk "GÜNLÜK: Evde Saç Bakımı Nasıl Yapılır?"

Back To Top