GÜNLÜK: Uzun Rahat Kazak


Nereden aldım?
Kazak - 
Shein (tıklayın?)
Merhaba bugün sizler için yeni kombin hazırladım ve yeni fotoğraflar çekindim. Bu arada Giderek, havalarda bozuluyor ve havalar erken kararıyor. Biz sabah erkenden kalkıyoruz hafta boyunca, okuldan çıkınca tekrar karanlık bir gece bekliyor, bir çeşit. Kış robotcularıyız blogcular / blogculara yardımcı olmuyor. Sonuçta, bana göre, bu yılın en güzel mevsimdir. Kar süslenmiş evler ve sokaklar, bu görünüm seviyorum! Ve en güzel Fimler? Noel, Yılbaşı, bayram. Zaten bu zamanda şarkılar aracılığıyla bu atmosferi hissetmek ve yakında oda dekorasyonlarına başlayacağımıda söyleyebilirim. Günümüze dönersek, hayallerinin bu günlerde tek iyi bir kitap ve bir mum olduğunu. Eğer yorumlarda sizde kitap önerilerinizi yazabilirsiniz. benden bu kadar.








0 Komentar untuk "GÜNLÜK: Uzun Rahat Kazak"

Back To Top